close

地球\昴宿星揚升 --- 工作開始(2)

大角星529-1

EARTHPLEIADIAN ASCENSION The Work Begins Part 2

 May 27, 2013

EARTH/PLEIADIAN ASCENSION

 Channeller: Suzanne Lie\  May 19,13

http://suzanneliephd.blogspot.be/2013/05/galacticearth-alliance-landing-party_8.html

中文翻譯: 林琚月20130524

 RL注:怕有些朋友無法理解這昴宿星\大角星人\地球聯盟\降落部隊的Suzanne Lie 的通靈文到底是連載小說還是什麼?

 --- 容許我為大家解說一下 ~~~~

Suzanne Lie 的連載小說體通靈文--- 是目前獨一無二的來自‘大角星人’ 的故事體通靈文 --- 而且是個 ‘大寶貝’! ~~~ 因為首先Suzanne Lie 的通靈程度與層級之高是靈學界非常佩服的元老而且本身就是心理醫生 

但重要的是 ~~~ 這是高維度的‘大角星人’的慈悲 ~~~ 以一對雙生光靈魂的親身經歷故事來對三維地球人解釋複雜的 ‘雙生光靈魂’概念\無條件的愛\時間線\雙重存在\平行時空\阿凱西紀錄等概念特別是‘昴宿星座’ 揚升經驗我們的肉體\星光體\乙太體等未來變化 ~~~ 我們參考Mytria& Mytre經驗就可以輕易理解了! 將來可能非常有用!

 

地球\昴宿星揚升
The Work Begins – Part 2

工作開始()

 

SANDY, MYTRIA'S CONTACT PERSON SPEAKS:

andy --- MYTRIA 的地球接觸人員說:

I think I have met someone. He is blond and has piercing blue eyes. As soon as our eyes met, we seemed to have an instant connection. He even looked familiar, but maybe that was because of the dreams I had about being on a Spaceship. I actually met him while standing in line at a grocery store.

我想我遇到一個物件了他有著金色頭髮銳利的藍色眼睛當我們四目相對時我們立即有種‘連接感’他甚至看起來很熟悉但那或許是因為我飛船上的夢而我在雜貨店排隊買東西時我真的遇到他了.

 I had been so depressed that I had not gone to the store for a long time. Therefore, I had a huge order. This man, Jason is his name, was behind me in line and only had a few things; so I let him go ahead of me. Fortunately, the line was so long that we had a few minutes to talk. Then, when I got to my car he was parked right next to me. I mean, what are the odds of that happening? Jason said hello, almost like he had been waiting for me, and helped me load up my groceries.

最近我是如此的憂鬱我已經有一段時間沒去雜貨店了因此我有一張大採購單這男人Jason, 就站在我後面而且他只需買幾樣東西所以我讓他先買幸運的是 --- 這排隊的隊伍好長所以我們聊了幾分鐘然後當我到我車子那裏去時他就停在我旁邊我的意思是 --- 這麼巧的機率有多高Jason跟我說: "嗨!"--- 彷佛就像他就是等著我過來並協助我把雜貨放入車裏一樣.

 When the car was loaded he asked if I would like to get some coffee. I started to say no because my ice cream would melt, then laughed at my self. I could get more ice cream, but I may never see this wonderful man again. However, I did see him again. In fact, we have gotten together or talked every day since we met just two weeks ago. We are such a great match that it feels like we have known each other forever.

當東西都放入車裏了, 他問我要不要去喝杯咖啡我起先說‘不’,因為我的霜淇淋會溶化然後我嘲笑我自己我可以再買些霜淇淋但我可能不會再遇到這個很棒的男人但是我又遇到他了事實上我們已經約會了兩個禮拜而且每天都通電話我們是如此的合得來 ---感覺起來就像我們一直都認識彼此一樣.

 It is interesting how love is the best cure for depression, as I have not had any since Jason and I met. Oh, did I actually say the word "love." I don't want to jinx this relationship, but somehow I just know that we are meant to be together.

多麼有趣 --- 愛是憂鬱症最好的解藥 ---因為自從遇到Jason之後,我就不再憂鬱了喔! 我真的用了‘愛’這個字嗎? 我不想要給這個關係帶來惡運但不知怎的 --- 我就是知道我們是命中註定要在一起的.

 MYTRE SPEAKS: MYTRE說:

I have over lit humans before, but I had not considered merging with a lower frequency of my SELF in the same manner as the Arcturian had merged with me. I had been so engulfed in my wonderful lessons regarding the higher expressions of my Multidimensional SELF that I had not considered the concept of me being a higher expression to a lower frequency of my SELF.

我以前指點過人類但我從沒想過與我自己的一個低頻率版本融合過 --- 就像那時候 ‘大角星人’ 與我們融合一樣我一直如此忘情在我那美妙的‘高維度的多維自我表達形式’課程之中我完全沒想過‘去成為’ 我 ‘低維度的高我表達形式’ 這件事.

 Since my Mytre self resonates beyond the confines of time, it was quite simple for me to preview my third dimensional expressions on Earth during the 2013 timeline. I found that I had ten physical expressions of my Multidimensional SELF on that timeline.

自從我MYTRE的‘本我’能夠 ‘共鳴’ 在時間限制之外之後現在對我而言要事先觀看一下2013年的地球時間線的三維度的我的狀況 --- 已經變得很簡單了. 我發現在這條時間線共有 ‘十個我’的物質表達身存在

 Five were women and three of the men were the wrong age, married or unwilling to connect with me, even in their dream body. This left two men who were unconsciously open to my connection. However, one of them lived far away from Sandy and was quite content with his life. Jason lived in a different city than Sandy, but he was interested in a job in her area and desperately wanted to change his life. Hence, he was my best choice.

五個是女人身三個男人身年齡都不對已婚或是不願意和我連接,即使只是在他們夢中也不願意. 所以只剩下兩個男人在無意識狀態之下願意與我連接但是其中一位住得離Sandy太遠了而且對他生活還滿滿意的. JasonSandy

住的都市其實不同但他對在她附近的一個工作感到興趣而且迫不及待的想改變他的人生 --- 因此他是我的最佳選擇.

Therefore, Jason became the physical expression of my Multidimensional SELF with whom I would merge. Since Sandy is one of Mytria's expressions of SELF in that physical timeline and Jason was one of my 3D expressions, falling in love with each other would be more like recognition. Sandywas in great need of love and support since Mytria had left and would be open to meeting a new friend, but first I had to merge with Jason.

所以, Jason變成了我‘多維度自我’ 的物質身--- 我將與他融合而由於SandyMytria在這條物質時間線的表達Jason則是我的三維表達所以他們陷入戀愛之中就有點像‘相認’ 一樣.Sandy正非常的需要愛與支援, --- 由於Mytria的離開所以她會願意認識新朋友但我必須先與Jason融合.

 Mytria seemed to have just "walked into" Sandy, but I am sure it was more complicated than that. Also, Mytria had been a healer while she was a Keeper of the Violet Flame on our Homeworld. I imagine that that experience made is easier for her to merge with another person. On the other hand, I had been a warrior and had been taught to keep strict boundaries between my self and others. However, I did have the experience of merging with a higher expression of my SELF, the Arcturian, but I had never merged with a lower expression of my SELF.

Mytria好像也剛好 ‘走入’ 了Sandy, 但我相信事情比這狀況更複雜同時由於Mytria在我們家世界是守護 ‘紫蘿蘭火焰’ 的人,所以她一直是個‘療愈者’我猜想 --- 因此她很容易與別人融合.可是反方向而言由於我一直是個 ‘戰士’ --- 而且被教導來在我自己和別人間保持距離所以我不習慣但是我有與我的高我 --- 大角星人 --- 合一的經驗可是我沒有與我 ‘更低的自我化身’ 融合過.

 I called out to the Arcturian, but Its lack of response meant that I had to do this on my own. Since the Arcturian always taught by example, I assumed that It wanted me to use my experience of merging with It as a lesson that I received within the timeless NOW. Therefore, I began by remembering how it felt to have the consciousness of the Arcturian surrounding me and infusing me with unconditional love.

 我向大角星人呼喚可是祂的沒反應表示我必須自己來處理這件事.由於大角星人都是以行為示範做教學所以我假設祂要我用在沒有時間的當下‘與祂合一’ 的例子作借鏡因此我開始記起了 --- 當大角星人的覺知意識包圍著我時同時對我注入 ‘無條件的愛’時的感覺.

 Therefore, I filled my essence with unconditional love and entered Jason’s aura. Instantly, I could fill the unconditional love moving through both of our forms. This unconditional love allowed us to relax into the experience of a unique sensation free of fear or even question.

因此我用‘無條件的愛’充滿了我的本質 --- 然後進入了Jason的外星光體aura.  立刻我可以感覺到‘無條件的愛’移動在我們兩個形體之間。 這個‘無條件的愛’讓我們都放鬆進入了一種獨特的感覺 --- 再沒有恐懼或是疑問的存在.

Yes, I would need to "take some time" to build a relationship with Jason, just as the Arcturian had done with me. I began our communications while he was in his night body. Night after night, I merged with his astral body while we traveled to our Scout Ship, which was hovering just beyond Earth's atmosphere. Then, I took him to the Mothership, which made the greatest impression on him. I was surprised how quickly he became bonded with me.

是的我想‘花點時間’ 來與Jason建立關係, 就像大角星人為我做的我開始在他的夜身中與他溝通每一夜我融入他的星光體 ---當我們旅行到我們的巡邏艦時--- 這飛船就停在地球大氣層上空然後我帶他去母艦 --- 他覺得真是開了眼界我很驚訝他那麼快就與我熟稔了.

In fact, since Jason was so receptive to my teachings and suggestions, I decided to only merge with his fourth dimensional astral body. In this manner, I might be able to better protect myself from the myriad illusions and fear-based emotions of physical Earth during that timeline. After about three months of earth time I expanded my essence into Jason's astral form. He did not appear to remember his “dreams” of visiting the Starships or even our nightly conversation. However, he began to greatly change his life.

事實上自從Jason對我的指導與建議如此有反應我決定要與他的四維星光體融合. 以這種方式我可能可以更容易的在物質地球這條時間線中多樣的幻覺以及以‘恐懼’ 為基礎的情緒中來保護我自己. 大約地球時間三個月之後我擴張了我的本質進入Jason的星光體他顯然不記得晚上拜訪飛船的夢或是我們夜間的談話但是他開始大大的改變了他的人生.

大角星529-2 

EARTHPLEIADIAN ASCENSION The Work Begins Part 2

He started doing yoga and became very attracted to meditation. He quit the job he hated and moved to his present location (which is very close to Sandy) to take the job with a company that has been pursuing him for some time. The pay is quite a bit less, but the work is far more creative.

他開始做瑜伽,而且對冥想產生極大的興趣.他辭掉了他痛恨的工作,搬去了他目前住的地方(---距離Sandy很近), 而且在一家追逐了他很久的公司工作.薪水少了一些,但是工作的創意更高.

Meanwhile, Sandyhas been trying to move beyond her depression. She has been going outside more and taking long walks. In fact, her trip to the grocery store was because she had decided to stop eating junk food and cook herself some healthy meals. It appears that Mytria made more of an impact on Sandythan she thought.

同時間, Sandy一直想擺脫她的憂鬱情緒.她比較常出門走動,也開始散很長的步.事實上,她決定去雜貨店就是因為她下定決心要停止吃垃圾食物,而為她自己煮點健康的餐.顯然MytriaSandy的影響遠超過她所想像的.

It is a very interesting experience for me to inhabit even a fourth dimensional form. I can completely understand how Mytria got lost in a physical form, as the illusions there are quite addictive. The third dimensional form is incredibly dense and must be fed on a regular basis.  Since I have merged with Jason's aura I have come to fully understand why he became trapped in a job he hated in a location he did not like. The "fear for survival" is so extreme in the third dimension that it reminds me of my years fighting in the Galactic Wars.

寄生在一個即使是四維的形式裏,對我是一個非常有趣的經驗.我完全理解為何Mytria會迷失在物質形式中---因為 ‘幻覺’ 確實會讓人上癮.三維形式是如此稠密---需要常常的餵食.由於我融入了Jasonaura外光體,所以我可以理解他為何會把自己困在一個不喜歡的地點在一個他非常討厭的工作之中. ‘生存恐懼’ 是如此嚴重,在三維---這讓我回想起我在‘銀河戰爭’ 中長年的戰鬥生涯.

I have so much more respect for Earth humans than I ever did before. I am wearing a fourth dimensional form while I am simultaneously aware of my higher expression and still feel uncomfortable. I cringe to think how difficult it must be for the humans who have not remembered their higher expression. As I say that, I realize why I have remained only in Jason's aura. I must NOT become lost in this illusion as Mytria did. However, Mytria did free herself, even though she forgot some of important factors of inter-dimensional travel such as creating a firm grounding point.

我比以前多了更多對地球人類的尊敬.我同時穿著我第四維的形式,保持著我‘高我’的覺知,而我仍然感覺不舒服. (遑論一般人). 我忍不住要想---這些記不得自己高我的人類日子過得應該覺得有多難? 當我這麼說時,我明白了自己為何只停留在Jason的外光體aura.我不可以像Mytria一樣迷失在幻覺中.但是,Mytria有解放出自己 ---雖然她忘了一些重要的環節---例如在穿越維度旅行時必須先錨定自己.

Deciding to remain in this frequency of Jason's earth vessel is a good idea. While my primary attachment to Jason is through his fourth dimensional aura, I can better remember my true SELF. I learned from Mytria that fully merging with a third dimensional body can make it very difficult to remember your Multidimensional SELF.

決定停留在Jason的地球載具在這頻率是個好主意.當我與Jason主要的連接是透過Jason的外光體aura,我比較能記得我的‘真我’.我從Mytria那裏學會了‘完全的融合’ 與一個三維身體會讓你非常困難去記起 ‘多維度本我’.

From this fourth dimensional connection with Jason, I am able to interface with him in a very personal way. Also, since Jason met Mytria's grounded expression of Sandy I have been experiencing falling in love with Mytria's essence all over again. It is quite a wonderful feeling.

從這第四維度的外光體auraJason的連接,我能夠以一種私密的方式與他做介面.同時,由於Jason遇到了Mytria的地面身Sandy,我又再一次經驗了Mytria的本質談戀愛的經驗.這真是一個美妙的感覺.

MYTRIA SPEAKS: Mytria說: 

Almon and I settled into our old friendship. Even though he is a parallel expression of Mytre, he has created new components of that essence that are quite different from Mytre. I am enjoying being with Almon again, but it also makes me miss Mytre. I was unable to communicate with Mytre once I became lost in the human vessel of Sandy, and it feels like we have been apart too long. However, I am regaining my connection with Mytre, as well as with Sandy. Actually, I am feeling that something very wonderful is occurring in her life. In fact, it feels like she is falling in love.

Almon和我又安定在我們的舊情誼上.雖然他是MYTRE的平行表達分身,他也創造出了一些部份的本質那是與MYTRE不一樣的.我再一次享受Almon的陪伴但也讓我更想念MYTRE.自從我迷失在Sandy的人身載具中時,我就無法與MYTRE溝通,而這感覺起來我們已經分開很久了.但是我又從重新與MYTRE以及Sandy 連接上了.事實上,我感應到一些很美妙的事正發生在她生活中---事實上,那感覺好像她戀愛了.

At the same time, I feel like Mytre is with Sandy, but not as his true SELF. Yes, as I tune into my dear Mytre, I realize that he too has entered an earth vessel on the same timeline as I did. No, wait, he did not totally enter it. Yes, I think he is actually in the fourth dimensional aura of that person, a man. Oh, my, the man is with Sandy, and they are falling in love. Mytre, my love, my SELF, you have created a beacon of love to guide me back to where I began this journey.

同時間,我感覺到MYTRESandy也在一起,但不是他的‘真身’.是的,當我調准對我親愛的時MYTRE,我感應到他也和我進入了同一條時間線---在一個人身載具上.,等等,他沒完全進去.是的,我想他事實上只在那男人第四維度的外光體aura而已.喔! 原本這男人與Sandy在一起,而且他們相愛了.MYTRE,我的愛人,我的自我,你創造了一道光束來引導我回去我開始這旅行的地方.

I wonder if I dare bi-locate there, as I must finish what Almon and I began? No, not yet. I need to regain more of my multidimensional memory. Fortunately, if I can FEEL Mytre, then I am sure that he can feel me. Nonetheless, as soon as I am totally healed I will find a way to directly communicate with him. Perhaps, I can call upon the Arcturian to assist us?  I will do that soon.

我懷疑我敢 ‘雙重存在’回去那裏嗎 ---就像我也必須完成我和Almon開始的工作.,還不行.我需要重新回想起我 ‘多維度的本我’的記憶.幸運的是,如果我可以感覺到MYTRE,那我確定他也可以感覺到我.無論如何,在我完全治療好之後,我必須找個方法直接與他溝通.或許,我可以請求大角星人來協助我們?我必須趕快做這事.

For now, I am content in knowing that Mytre is assisting me. In fact, it may well be that this situation is within our divine plan. After all, there are no mistakes or accidents, only unexpected occurrences.

但此刻,我很滿意知道MYTRE在協助著我.事實上,這狀況很可能就是 ‘神聖計畫’ 的一部份.再怎麼說---這世上是沒有錯誤也沒有意外的,只有 ‘意料之外’ 的事而已.

 

JASON SPEAKS: Jason說:

I have decided to keep a journal of this journey I have begun. Just a few months ago I was in a big city with traffic and smog doing a job that I hated but was afraid to leave. In fact, I realize now that I was afraid of a lot of things. To be honest with my self, I was suffering from chronic anxiety. Every day I had to struggle to wake up and face the traffic I hated, a job that left me brain dead and friends that could only have fun when they were half, or fully, drunk.

我決定要開始記日記來紀錄這旅程.幾個月前我在一個大都市,又是繁忙的交通又是黑煙,而且做的工作是我痛恨的工作,可是我太害怕而不敢離開.事實上,我理解到---我害怕許多事情.誠實的說來,我其實有慢性‘焦慮’. 每天我得掙扎著醒來,面對那可恨的交通狀況,讓我腦死的工作,以及只有半醉或完全喝醉時才會有趣的朋友.

I am not sure how I got the courage to finally take this new, wonderful, job and move to this calm town that is surrounded by nature. I also started hiking and even doing yoga. My friends from my former life would laugh at me if they knew that I was actually meditating. If I ever tried to tell them about the dreams I have been having, they would have laughed me out of the bar. I don't even know where a bar is here, and I left my TV at my former apartment. 

我不知道我是怎麼提起勇氣來接受這個新又美妙的工作的,並搬回到這安靜的小鎮,被自然所圍繞著.我也開始在山上健行和做瑜伽.我以前的朋友如果知道我在做冥想的話會笑話我.如果我告訴他們我最近做的夢的話,他們會把我從酒吧中笑出去.我甚至不知道這裏的酒吧在那裏,而且以前的電視也留在舊公寓中了.

I just need to be quiet inside myself for a while. Also, my new job takes a lot of homework while I learn all these new graphic programs on my new computer that they, actually, gave me. My old job never gave me anything except criticism. Of course, they could probably tell that I hated it there. I could see the relief in their eyes when I quit. My friends" just slapped me on the back and said, "Oh, you'll be back soon." Thanks for the support guys.

我只是需要安靜面對自己內在一段時間.而且我的新工作需要做許多家課---當我在學習這些電腦繪圖程式時---而且他們真給了我一台新電腦.我的舊公司只會給我許多批評而不會給我任何東西.當然,他們可能也知道我痛恨那裏.當我離職時他們顯然也松了一口氣.而我的朋友們只拍拍我的肩膀說你很快會回來的.” ---真感謝你們這些傢伙的支持啊! 

NO, I am not going to be a martyr anymore. I chose them to be my friends, and I chose to stay in the job that I hated. Why did I make those choices? I have to admit that I was just afraid of change, any change. I am not sure where I got the courage to finally change my life, but my courage continues.

,我不願意再做烈士了.我選擇他們做我的朋友,而且我選擇留在一個我痛恨的工作中.我怎會做這些選擇呢?我必須承認---我害怕改變,任何改變.我不確定我在那裏找到勇氣來終於改變我的人生的?而且我的勇氣還持續下去.

In fact, I met someone! I was standing in line behind her in the grocery store and felt an instant attraction to her. She had a huge cartful of food and told me to go ahead of her. A nice girl! I have not met any nice people in a long time. There I go again with the martyr thing. I can now admit that I was so lost in my own fear that I started to wear a "kick me” sign. Then I wondered why I was such a victim. No more. I got my courage back, and I am keeping it.

事實上,我遇到相愛的人了!我在雜貨店排隊時站在她身後,而且立刻被她吸引了.她的購物車滿滿的都是東西,所以她讓我先走.一個好女人!我已經很久沒遇到過好人了.你看,我那烈士情結又出來了.但我現在可以承認我在自己的恐懼之中迷失得很嚴重---我甚至掛著一個‘踢我’的牌子在身上而不自知.然後我還懷疑自己為何是這樣一個‘受害者’?不會了!我已經重新獲得了勇氣,我要維持下去!

I even talked with Sandy, that is her name, while we were in the line. Then I had the courage to hang out by my car to see her when she left the store. How could it be that we were actually parked right next to each other? That has to be a sign. 

我甚至跟Sandy說話---那是她的名字---當我們排隊時.然後我有勇氣等在我的車子那裏去看她何時離開商店.怎麼可能我們竟然真的停車停在彼此隔壁呢?

這是一個徵兆---一個命運的安排! 

Posted by Sue at 7:25 PM 

http://suzanneliephd.blogspot.be/2013/05/galacticearth-alliance-landing-party_8.html

安琚樂月()
http://tw.myblog.yahoo.com/hj_lin88/

安琚樂月()

http://blog.sina.com.cn/rebeccahjlin

林琚月FaceBook
 
https://zh-tw.facebook.com/people/Rebecca-Lin/100004446963328

arrow
arrow
    全站熱搜

    Rebecca Lin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()