close

銀河\地球聯盟:降落部隊回憶Part 3

Galactic/Earth Alliance Landing Party Remembers Part3

Channel: Suzanne Lie4-30-13

中文翻譯:林琚月20130510

 

銀河\地球聯盟
Galactic/Earth Alliance

降落部隊回憶Part 3

The Landing Party Remembers – Part 3

地球聯盟3-1.jpg 

MYTRE SPEAKS FROM THE SHIP:

MYTRE從母艦上的傳訊:

 

I am very concerned about Mytria. She is, indeed, awakening to some of her experiences on the Ship. But, it appears that as Mytria is remembering more about the Ship, she is actually forgetting more about me. I know that it is selfish of me, but I am afraid that I have lost her.

我很擔心Mytria.她確實,已經覺醒到她在母艦上的一些經驗了.但是,看起來好像---隨著她回憶起更多關於母艦的部份,她還真的忘掉了更多關於我的部份.我知道我有私心,但我擔心我已經失去了她.

 

When she comes aboard the Ship at night now, she appears to be fully human. She no longer interacts with her friends from the Ship and stays with the other humans who believe they are having a dream. I am happy that her human guise has awakened to theMission. However, it appears that the more she fulfills herMission, the less she remembers her real SELF.

當她在夜晚上船來時,她看起來就是完全的人類.她不再與她飛船上的朋友們互動,而停留在跟其他人類在一起---而且還以為他們正在作夢.我很高興她人類的偽裝化身已經覺醒回任務上了.但是,顯然,她為她的任務完成的更多,她記得的‘真正的自己’就更少.

 

It is as if she has gone so far into her human earth vessel that she can no longer remember me, her Divine Complement, or her true SELF. My deepest concern is that she is working her earth vessel too much. I can see that she falls into bed exhausted each night because she is doing too much during the day.

就好像她已經如此深陷入人身之中,而無法再記得我---她的‘神聖的另一半’,或是她真實的自己.我最擔心的是---她運用她的人身載具太多了.我可以看到她每個晚上上床時是精疲力竭的摔到床上去的,因為她在白天時做得太多了.

 

I fear she is overcompensating for some inner reason that I cannot determine. Clearly, she is lost in her human and perceives her visits Home to our Ship as interesting dreams. However, she is doing so many things with her Blog and her meetings with others that she is greatly depleting her human earth vessel.

我害怕的是---她太過於用內心的一些我無法得知的別的理由來取代了(我).很明顯的,她迷失在她的人身載具之中,而且以為她回到飛船上的‘回家之旅’以為只是‘有趣的夢’而已.但是,她現在正在透過她的博,以及與別人的會面,做這麼多的事情,所以她一直在大量的透支自己的人類身體載具.

 

She seems to have forgotten the warning we received that if we "died" while in our earth vessel, we may not remember our true SELF even then. In that case, we would enter the Wheel of Birth and Death that surrounds that planet rather than return to our true expression here on the Ship or on our Homeworld.

她似乎已經忘記了我們收到的警告---假如我們‘死’在我們人類身體載具中的話---我們有可能因此無法記得我們真正的‘本我’.在那種狀況之下,我們會進入那包圍著地球的‘生死之輪’,而不是回復到我們原來的在飛船上的家鄉的‘靈魂呈現’之中.

 

Mytria is actually sharing the earth vessel of the human. This agreement was made before the human’s birth. The Mytria on the Ship has been in deep meditation and holding the energy so that she can continue her bi-location, and I have been checking her life-signs that are displayed outside of the cubicle.

Mytria是真的在分享這個人類身體載具.這同意書是在出生之前就簽定的.在飛船上的Mytria一直處在深度的冥想之中,保持住自己的能量,所以她可以持續做雙重存在’.而我一直在檢查她的生命訊息---那是顯示在靈魂收藏箱之外的.

 

In fact, this human is a component of Mytria’s myriad expressions of her Multidimensional SELF. But, the human has all the limitations of a third dimensional being. We were also warned before we took thisMissionthat human limitations are very infectious. Hence, we could begin to believe human illusions while we wore that form. I am concerned that this has occurred with Mytria.

事實上,這個人類是Mytria多維度本我的部份自我’.但是這人類擁有所有第三維度存有的所有限制.在接受任務之前我們就已經被警告過---就是人類的限制是很有感染性的.因此,當我們穿著人身時,我們會開始相信人類的幻覺.我擔心的是Mytria現在的狀況就是這樣.

 

So far her life signs are consistent with her Pleiadian self. However, if they become consistent with her human earth vessel, then she could become trapped in the illusion of her humanity. I must speak with the Arcturian about my concerns. I am so happy that the Arcturian decided to join us on thisMission, as "becoming human" is very dangerous. Mytria so wanted to perform her duty that she has put her SELF in great danger of forgetting who she really is.

到目前為止,她生命訊號都與她昴宿星的本我一致.但是,如果它們開始與‘人身載具’一致的話,那她有可能被人類的幻象所困住!我必須與‘大角星人’談談我的憂慮.我很高興‘大角星人’決定參與我們此次的任務----因為‘成為人類’是很危險的一件事.Mytria是如此的想要執行她的任務,她把她的本我擺入了非常危險的境地---而忘了自己事實上是誰的真相.

 

Suddenly the Arcturian appeared in front of me as if IT had been listening.

"Mytre, we are aware of your concerns. In fact, we share them with you. Mytria entered very deeply into the consciousness of the parallel reality of her human expression. Through her Mytria SELF, she has been communicating with this human for many decades. However, the human could not bring that information into her conscious mind.

突然間, ‘大角星人’出現在我面前,就像祂一直是在聽我說話一樣. “Mytre,我們明白你的擔憂.事實上,我們也和你一樣憂慮.Mytria非常的深入她人身表達平行現實的覺知之中.透過她Mytria本我,她與這個人身也已經溝通幾十年了.但是,這人類還無法把這些訊息帶到她的覺知理智中來!

 

“Hence, all of the human’s communications with Mytria have been stored in her deepest subconscious. Now that the higher light is entering the human’s form, which is now shared by Mytria, there is a growing perceptual awareness and an expanding state of consciousness.

“因此,所有人類與Mytria的溝通都被儲存在她最深的潛意識中.現在宇宙更高的射線穿透了人體,也被Mytria所吸收了,所以在她身上產生了一個不斷成長中的覺知理解力,以及一個不斷在擴大中的意識力.

 

“However, the human consciousness (in which Mytria is becoming increasingly intertwined) cannot directly experience this shift yet, as it is occurring within her DNA. Nonetheless, these changes are shifting the perceptual field of the earth vessel that Mytria is sharing with the human. Even though the process of perceptual shift is still unconscious to the human’s daily thinking it is creating many uncomfortable emotions.

但是,人類的覺知意識(目前Mytria也逐漸的陷落進去的意識力) ---也還無法直接體驗到地球的揚升---因為這揚升是發生在她的DNA之中的.但是無論如何,這些改變也正在提升著Mytria與人類共用的地球載具的理解力.雖然這理解力提升的程式對人類載具在日常的思考中仍然感覺不到---但是卻逐漸的不斷創造出了許多不舒服的情緒’.

 

“You are correct in your concern that Mytria has become lost within the consciousness she is sharing with the human. Mytria has indeed forgotten much about her true SELF aboard this Ship and perceives herself as the human form she is wearing."

當你擔憂Mytria已經迷失在她與人類共用的載具的意識覺知力之中時---你是對的. Mytria確實已經忘記了大部份關於在飛船上的真我的部份的自己,而以為自己就是那人身載具了.”

 

At this point, I became extremely agitated, which the Arcturian instantly sensed.

此時,我變得很焦慮,大角星人也立刻感覺到了.

 

"Mytre, your concern is not helpful to Mytria nor to theMission. You are to be Mytria’s anchor in the higher planes, and whether or not she is aware of it, she does feel all your emotions just as she has always done. Therefore, a part of her uncomfortable emotions are because she can unconsciously feel your concern."

“Mytre,你的擔憂對Mytria或是我們的任務沒有任何幫助.你是Mytria在更高維度的錨定.而雖然她不一定覺知到這件事,她卻可以感受到你全部的情緒---就像她一直以來所做的.因此,她一部份的不舒服的情緒是因為她可以下意識的感受到你的憂慮的緣故.

 

This statement made me quite disturbed. Thus, I knew that I would have to dedicate myself to having more faith in Mytria's abilities. She was a Keeper of the Violet Flame on our planet, thus I must trust her innate power.

這個告知讓我很不安.但也因此,我知道我也必須讓我自己對Mytria的能力有更多的信心.她曾經是我們星球上紫蘿蘭火焰的守護者,因此我必須信任她內在的力量.

 

"Yes, Mytre," the Arcturian said in response to my thoughts. "It is vital that you remain calm and confident, so that she can find her own calm confidence. If she is to assist the humans, she must experience what they are experiencing. Mytria is becoming the human that she is wearing in order to fully understand how to transmute that form into its higher expression. She is very brave to do this and needs you to be confident and supportive."

是的, Mytre," ‘大角星人,對我的想法作出了反應.非常重要的一件事是你必須保持冷靜自信,這樣她才能找到她自己的冷靜自信.假如她要協助人類的話,她必須經驗他們經驗的一切.Mytria已經逐漸變成了她穿著的這個人類---才能完全理解如何來轉變這個形式載具進入更高的表達的形式載具.她非常勇敢的做了這件事,而且需要你維持自信與支援的態度.”

 

 I thanked my Arcturian friend. I did understand how my concerns could easily bleed into Mytria’s consciousness. On the other hand, I also understood how a growing shift in her perceptions of reality could be quite disturbing to the third dimensional thinking which had temporarily taken hold of Mytria’s consciousness.

我感謝了我們大角星人朋友.我確實明白我的憂慮會滲透入Mytria的覺知意識之中.在另一方面,我也明白目前對現實的覺知的提升改變---確實對第三維度的思考方式產生了很大的困惑---而這第三維度的思考方式目前暫時控制住了Mytria的覺知意識.

地球聯盟3-2.jpg

In order to shift her perceptual field into the higher frequencies of her reality, she must first become aware of the lower frequency fear-based emotions that tie her attention to that frequency of perception, and thus that frequency of reality. Mytria’s challenge was to show the humans that the reality they live is the reality they perceive.

為了要提升目前現實的覺知進入到更高頻率的實相當中,她首先必須理解到這個低頻率的,以恐懼為基礎的情緒是如何的把她的注意力綁定那個頻率的覺知之上的,因此,因此也創造了那個頻率的實相’.Mytria的挑戰就是去表演給人類看---他們生活著的實相就是他們感受到的實相.

(:現實為感受之鏡面效應.)

 

I must remember that within the NOW of the reality Mytria is visiting much of humanity is experiencing extreme emotional shifts within a short period of time. Furthermore, time itself is shifting in nature. As the frequency of Earth reality continues to shift into the higher dimensions, third dimensional time changes into fourth dimensional time, which is much faster. A more gradual shift in their perception of time is very helpful to diminish humanity’s fear of change.

我必須記得---‘當下’的實相中---Mytria現在在拜訪的大部份人類正經歷著極端的情緒的改變---而且是發生在一個很短的時間當中.隨著地球實相頻率持續的提升入更高維度,第三維度的時間改變入第四維度的時間, ---所以速度又變得更快了.一個慢慢改變的時間感的提升對降低人類此時的改變恐懼感是非常有幫助的.

 

"Yes," thought the Arcturian as It joined in with my thinking. "Becoming the master of ones fear is the greatest challenge in the Now that Mytria is living. Her human expression with whom she has merged had battled fear for most of her life. It was the unconscious influence of Mytria within her human form that initiated a great shift in the human’s consciousness.

“是的,”大角星人加入了我的思考當中.Mytria生活的當下---成為控制住自己的恐懼的主人是最大的挑戰!她與她人類的形式表達終其一生都在與恐懼做戰.就是Mytria在人身中的那潛意識的影響力---開啟了一個人類覺知的偉大提升.

 

"However, we do agree that we must watch the life signs of our Mytria on the Ship. We are fully aware that you are doing so on a regular, somewhat obsessive basis. When you go to check on her, stay there for a while and talk to her Pleiadian SELF. In this manner you will assist her to remember her SELF more than you may think."

但是,我們同意---我們必須注意我們Mytria在飛船上的生命訊號.我們完全明白你一直在這樣做著---而且有點過度了.當你去檢查她的狀況時,在那裏留一會兒,並與昴宿星的她的本我說說話.這樣做你就可以協助她去記起更多的她的本我---遠超過你所能想像的. “

 

I was very happy to receive that information from the Arcturian and tried not to run to Mytria’s meditation cubicle. Because she was in a very deep trance, she was fed intravenously and constantly monitored. I had not considered the component of Mytria that was aware of my concern and how much I may have been harming her. I wanted to instantly run to Mytria’s cubical, but my duties made it impossible to visit her until much later.

我很高興得到大角星人的忠告,並試著不要一直跑去Mytria冥想的箱子那裏去.因為她處在一個很深的冥想中,並用靜脈注射方法餵食她,並不斷的監測著她的狀況.我一直忽略了Mytria會感覺到我的憂慮的部份,以及我可能對她所產生的傷害.我很想立即跑去Mytria的箱子那裏,但我的職責讓我無法這樣做---直到等一下.

 

MYTRIA SPEAKS:MYTRIA:

 

Because of my deep connection with Mytre I can feel his thoughts. That is, when I am not too absorbed in my human life. I have to admit that it is getting easier and easier to become lost in the turmoil of my human life. There, do you see? I just owned that human vessel as "my life." Mytre is correct to be concerned. I am of no use to anyone if I become lost in this human vessel.

由於我與Mytre深刻的聯結,我可以感覺到他的思想.意思就是說---當我不太把自己困在我人類的生活之中時我可以感應得到.我必須承認現在我越來越容易迷失在我人類生活的混亂中.因此,你明白嗎?我就是把那人身載具當成了我的人生了. Mytre的憂慮是有道理的.因為如果我迷失在這人身載具中時我對誰就都沒有幫助了.

 

In the briefing for thisMissionwe were warned regarding the power of illusion on this world. Now I must admit to the arrogance I had that illusion would never fool me. Becoming lost in this vessel greatly concerns me, as well. Perhaps, it would be good if just I, without my human consciousness, visited the Ship. All right, I will admit it.  It is not the Ship I wish to visit, but Mytre.

在這次任務的說明會議上---我們都被警告了---關於這個世界的幻象的力量.現在我不得不承認自己當初的傲慢---以為這個世界的幻象絕無法愚弄了我.迷失在這人身載具中的事確實也很讓我憂慮.或許,假如我能不帶著人類的覺知來拜訪飛船的話---可能好些.好吧!我承認吧!我並不是想拜訪飛船,而是Mytre.

 

If I could be with Mytre again and feel his body around mine, it may be easier to maintain my SELF in the midst of wearing this earth vessel and living this challenging Earth life. There is a growing hope on Earth that I can feel, even though there are still so many that are totally asleep and completely unaware of what is most important.

假如我可以再度和Mytre在一起,感覺到他的身體圍繞著我的,可能可以讓我容易一些的保持住自己的本我---在穿著人身載具的時候,並生活在這富有挑戰性的地球生活的時候.我可以感覺到有一股希望逐漸在地球成長出來,雖然仍然有如此許多完全睡著以及完全對真正重要的事不知不覺的人存在.

 

So many humans are so stuck on surviving. Others are having glimpses of a new reality, but they cannot maintain that vision. Some of them can remember that possible reality while in their night-body such as I am doing now. But, I must not judge them, for my sense of self is becoming more and more human and less and less Pleiadian.

有這麼多人類如此的困在生存當中.其他人則瞥見了一些新實相’ ---但他們維持不住這個觀想境像’.有些人在他們夜晚的身體中可以記得這個可能的實相’ ---就像我現在在做的.但是,我不可以評斷他們---因為我對自我的感覺是越來越人類化,而且越來越不是昴宿星人.

 

I have had to move very deeply into the consciousness of the human to assist her to awaken and to act upon her awakening. I am very happy that her Blog is well read and she is doing a great deal of research about multidimensional realities and higher expressions of SELF.

我必須非常深入的去進入這人類的覺知中去協助她醒來,並去採取覺醒的行為’.我很高興她的博客很受歡迎,而且她正在做許多研究工作關於多維度實相們,以及更高的本我表達形式’.

 

However, she is still unable to own the fact that SHE is multidimensional and SHE is her own higher expression. Actually, that SHE is ME because she is one of my myriad earth expressions. However, when she is unconscious about my living within her, it makes it very difficult for ME to remain conscious inside of HER.

無論如何,她仍然無法擁有這個事實---就是就是多維度! ---而且她自己更高的高我表達形式’.事實上,就是’ ---因為是我許多個地球表達形式之一.無論如何,當她沒有意識到我就居住在她之內這件事時,那就連我也難在她之內保持清醒!

 

Oh, she is waking up now. I will think of Mytre and Ship so that I can better remember my SELF.

!她現在正在醒來之中.我將要把心思放在Mytre和飛船之上,這樣我才容易記起我自己.

 

THE CONTACT PERSON SPEAKS:

地面接觸人員說話:


地球聯盟3-3.jpg  

I had a very interesting dream last night in which I was a very tall and quite beautiful alien. I will have to search the Internet to find where this being is from. I think it was a female, but she looked so different from me. I mean, she looked like a human, but she was very tall, with light skin and long blond hair. I knew she was not human by her eyes.

昨晚我做了一個很有趣的夢,在裏面我是一個很高而且滿漂亮的外星人.我必須上網查一下這存有是從那裏來的.我覺得它應該是女性,但看起來和我差好多.我的意思是---她看起來像人類,但她很高,皮膚很白,有著長的金色頭髮.我從她的眼睛知道她不是人類.

 

They looked much like human eyes, but the centers of the eyes were not black like human eyes. The centers of her eyes were white, as in white light. Her eyes were very hypnotizing, and she appeared to be looking into my Soul at the same time that I was looking into her face. It was a very unusual and somewhat upsetting experience.

他們看起來像是人類的眼睛,可是眼睛中央不若人類黑,她眼睛中央是白色的,好像是一道白光.她的眼睛像會催眠人似的深墜,而且在我盯著她的臉看時,她彷佛同時也看入了我的靈魂.這是一個非常不尋常,而且有點沮喪的經驗.

 

I do not understand what is going on with me. I enjoy my Blog and love my new Internet friends. But I still feel like something is missing. No, actually, I feel like some ONE is missing. I know that this alien has a mate. I can feel it just as I can feel it when someone is in a happy relationship. Yes, this alien is in a relationship, but her happiness seems a bit tainted by sorrow. What does sorrow have to do with an alien?

我不太明白自己發生了什麼事.我很享受我的博客而且喜歡我網路上的新朋友.但我仍然覺得好像什麼東西少了一樣.,事實上,我覺得某個人少了.我知道這個外星人有一個配偶’.我可以感覺到這件事,就像我可以感覺到某人正在一個快樂的關係裏面一樣.是的,這個外星人是在一個感情當中,可是她的快樂又似乎感染著一些憂傷.這外星人的憂傷是什麼呢?

 

If she really wants to feel what sorrow is, she should come to Earth!   

如果她真的要感覺什麼是憂傷的話,她真的該到地球來!

 

Posted by Sue at 9:54 PM No comments:

arrow
arrow
    全站熱搜

    Rebecca Lin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()