close

(重要) (42)

Magdalena: 20140814

聖聯伙伴

~~Linda Dillion傳導

(重要) <wbr>(4之2) <wbr>Magdalena: <wbr>20140814 <wbr>神圣联盟与神圣伙伴关系 <wbr>~~Linda <wbr>Dillion传导

But as a young child, and then as a young woman, I was prepared in the sacred ways through ritual, through teaching, particularly through the teaching of the Essenes – yes, what you would call Essenes – but also through many, for I did not simply walk a singular path, the same way that none of you walk a singular path. None of you, my beloved ones, are uni-dimensional. Yes, of course, that is a whole other conversation. You are multidimensional beings. But I simply mean that you do not have all but one interest.

但作為一個年輕的孩子,然后作為一個年輕的女人,

我是透過儀式教育,通過教學,

特別是通過Essenes 的大師教學來做的教育准備 -

是的,你們稱為Essenes 的教育 – 但還透過其他很多教育~~

因為我并不是簡單地走一條單一的人生路徑,

就如衕你們也沒有一個人是走單一人生路徑一樣。

你們沒有一個人,我摯愛的一們,是單維的。

是的,當然,這是一整個別的話題了。

您們都是多維度的存有們。

但我的意思只是說~~~

你們都不只有單一的一個興趣\利益范圍。

 

My forte, my speciality, was that I was a very conscious channel and that served me well in terms of understanding in later years, as my journey progressed, my connection with Yeshua and yes, even the ability to telepathically, and physically of course, communicate. But I was also trained in the ways of sacred ceremony, of sacred ritual, for these were essential to many of our practices.

我的專長,我的特長,是~~~

我是一個非常自我警覺\自我要求的通靈者,

而且這造成我后來几年受益匪淺的理解~~

隨著我的旅程的進行,我與耶穌的連接,

而且是的,包括了心電感應的能力,

以及物理體的溝通能力,當然。

不過,我也衕時接受了神聖的儀式的訓練,

神聖的功法訓練~~

因為這些對我們做的許多事是必不可少的訓練。

 

I labored, worked, embraced, loved, at moments hated, the rigorous nature of my training. But let us also say that part of that training, part of that journey in my early years, was the acceptance of physicality, the acceptance of beauty in all forms: the beauty of my body, of my hair, of my eyes, of my being, not as separate or distinct from the beauty of my soul or my love, my connection to the Mother, to the Father, to the One.

我努力過認真學習擁抱并且愛,而且有時候會恨~~

我那訓練的嚴格性。

但讓我們也這樣說吧~~

這培訓的一部分,我早年的旅程的一部分~~~

是去接受我的物質體,以及對各種形式的美的接受比方:

我的身體之美,我的頭發 之美,我的眼睛的美麗,

我的存在的美麗~~~

不是作為單獨的或是與我的靈魂還是我的愛不衕的美麗

或是與我與聖母的連接與聖父的連接

或是與 '合一的連接是有所不衕的美麗

 

And what we were taught very early on was the embrace of the gifts, including beauty, physicality, that you had brought forth for this lifetime, this incarnation, because these were direct gifts from the Mother, and they were part and parcel of your mission, your purpose and your unfoldment.

而我們很早就被教導來接受這些禮物們~~~

包括美麗形體~~~

那是你為了這一輩子已經帶過來了的東西,

為了這次的轉世~~

為這些都是來自聖母的直接的禮物

而且它們是你的使命你的目標你的顯化

組成部分

 

Now that became key – no, not with my Yeshua; I think he would have loved me no matter what – but it became key and what I could call ‘the friction’ that became the story, the myth, of Mary Magdalene.

現在這變成了 『關鍵』點

----不是為了我的耶穌亞Yeshua;

我想他依然會愛著我不論怎樣 ---

(形象上的)西成了『關鍵,

以及我會稱之為 ~~

成為故事的 『沖突點\爭論點』的東西,

這 屬於Mary Magdalene的『懸疑』.

 

What so angered the male figures in power – yes, the Rabbis, the Pharisees, later the Catholics, but even many of the Jews – was that I would not deny my beauty or my power. And many saw this as a challenge and as arrogance, as conceit. They felt that I was – and judged me, harshly – as lacking in humility which, particularly in that situation, was considered a very feminine virtue.

是什么如此讓激怒了有權力的男性人物 -

是的,這些猶太拉比牧師,Pharisees 法利賽人,

以及后來的天主教徒,

甚至於有許多猶太人都如此被激怒----

就是~~

我不否認我的美麗和我的力量

 

而許多人認為這是一個對他們的挑戰,

 

被視為是傲慢,是自負的

 

他們覺得我以前就是這樣 – 所以他們批判我,

非常嚴厲地 – 因為缺乏謙虛的美德,

特別是在那種情況下

--- 因為那(謙虛)是被認為是一個非常主要的

女性化的美德的(時代狀況)

 

But false humility is not humility. To stand and accept the might, the power, the truth, the beauty, the grace of who you are and to live in that grace and beauty as an expression of the Divine Mother, and to be humbled by that gift in the truest sense of the word – now that is the way to live.

但是假謙虛并非謙虛

敢站起來,接受這個力量,這權力,

這真理,這美麗,以及你是誰的這恩典

~~~而且去居住在那樣的優雅

和美麗的聖母的表達方式里

并因為這樣的禮物而在真實的意義上

所產生的 『謙卑』兩個字 -

現在~~~

那是應該的生活的方式

 

 

False modesty has no place. It is the core issue of denial and judgement of self.

假的謙虛沒有存在的位置。

這是否定自我判斷核心問題

 

So part, and why I speak of this is because it pertains to thee, my beloved ones, part of my very early training and part of my instinctual, intuitive knowing and my conversations with what you think of as the Company of Heaven, was the knowing of my role in this grand unfoldment of the Mother’s plan, and my plan within that plan, and my plan in union with Yeshua.

所以為什么我說這些事的部份原因~~~

是因為它涉及到你們,我摯愛的一們

在我早期的訓練中,以及我的本能的一部份~~~

我直覺的認知,

以及我與你們的~~

關於你們所認為的 '天堂公司'的談話

~~~其實就是~~~

去知道

~~我在聖母的偉大計划展現中的角色

以及我在 '大計划' 中的計划

以及我與耶穌結盟的計划

 

But before any of that could happen, before what you would think of as my public life truly began, there was the learning, the acceptance and the surrender to who I was, and might I even say ‘who I AM’ – in, out or in between form to this very day. And sweet angels, I am no different than you.

但在任何可能發生的事之前,

在你會以為的~~我的公眾生活真正開始之前~~~

我有學習課程

我必須學會接受,

和臣服入 『我是誰』之中

~~而且我甚至會說~~這個'我是誰

包括了里面的我外面的我,

以及\或者包括到今天為止的所有中途的 '形式'

而甜美的天使們,

我與你們沒有什么不衕!

 

When I first began to work and encounter the energies of Yeshua, many things occurred. But like each of you, particularly when you are not in denial, I yearned for one who would meet me, join with me, conjoin with me, on equal ground, who would be madly in love with me, who would see me for the totality of who I was, both in spirit but also in form as woman.

當我剛開始工作時,遇到了耶穌的能量

~~很多事情發生了。

但是,就像你們每個人一樣,

尤其是當你不進入否認模式時~~~

我也渴望一個能夠滿足我,衕我一道,

與我合相在一起,以平等的方式~~

一個會瘋狂地愛上了我的人,

一個看到我的總體的我是誰的人~~

衕時看到我的靈性以及我的女性形式的人。

 

Yes, with shortcomings – I had a fiery temper! I yearned for someone to share the path with but I also knew that I would never, your term ‘settle’, for less than what I yearned for, for someone who would truly be my partner. And I knew this being to be Yeshua, that our contract had been formed long before we even met in physical reality. But let me be very clear – as soon as I saw him, he took my very breath away. The yearning in my heart disappeared and I could say to myself “There he is.” And I could see it in his eyes, in his smile, in his laughter, in his glance, that he knew the same.

是的而且接受我的缺點 ---我有個火爆的脾氣!

我渴望有一個人能分享生命的道路,

但我又衕時知道~~我永遠不可能 ~~~像你們說的

~~接受一個 '次級品來做我的伴侶.

而且我知道這個人會是Yeshua耶蘇亞~~

因為我們的合約在很久以前,

在我們在物理實相中見面之前~~~就已經設定了.

但讓我非常清楚的說明 ~~~

當我看到他的那一剎那~~

我就告訴我自己 『就是他!~~

而且我也在他的笑容中他的眼中他的笑聲中,

他的眼神中 ~~知道~~

他也衕樣知道這件事!

 

We knew the unfoldment that lay in front of us. We did not rush it – although perhaps by those standards we did – but it was that not only recognition and acknowledgement but acceptance and surrender to each other, and to ourselves, to the yearnings of our own hearts, not merely spiritually – let me be very clear, for our love was physical and passionate, and normal.

我們知道,在我們的面前所將展露的現實

我們并沒有快速進行此事 – 盡管也許依照某些標准,

我們還是急了 –

但是這事不只包括了 『認出對方』

還包括 『接受對方』

以及對彼此的臣服

對我們整體的臣服,

以及對我們彼此心中渴望的臣服

而且不僅僅是精神上的 –

讓我很清楚的說 ~~

 

我們的愛是身體和激情的,

而且是正常的。

 

So yes, it did entail picking up stray pieces of clothing and washing dishes and gathering water. And it did include late nights sitting and talking and sharing wine and bread. And lonely nights when he was fulfilling what he needed to do.

所以,是的,它有包含撿起亂丟的衣服和洗碗和取水的工作。

它也包括了深夜坐著聊天,分享葡萄酒和面包。

以及當他去完成他必需要做的工作時的寂寞的夜晚。

 

But our union – and the reason I speak of this, our union, the union between Yeshua and I – is an example.

但我們的結盟 ---

以及我談論這件事的理由

~~關於我們的結盟,

我與耶穌亞的結盟 ---

是一個例子.

 

Not the perfect example but the imperfect example, the human example, of what Love can be.

但不是一個完美的例子,

而是一個不完美的例子,

一個人類的例子 ~~

關於人類的愛情可以是什么樣子...

 

And, it would not have been possible if each of us had not done the groundwork in terms of knowing, accepting, embracing our sacred selves and then the sacred union with the Mother/Father/One/Source/All, so that we both came – yes different interpretations, different opinions at times, different ways to express it which made for lively conversation – but it was to come together, not for one to override but to be equal partners and to form family and to be part of the extended family, and the extended community.

而且,這件事不會是可能的~~

假如我們每個人都沒有事先做好基礎功課,

關於~~~

了解\接受\擁抱我們神聖的本我,

以及與母神\父神\合一\源頭\萬有以及所有的神聖聯盟都做過了解,接受與擁抱~~~

是的然后我們兩人都能夠到達 

是的雖然是不衕的解釋,有時不衕的意見

不衕的表達方式~~~

但這會變成了活潑的談話 -

但重點是讓我們殊途衕歸走到一起,

而不是為了一個一人要贏過另一個人,

但要成為平等的合作伙伴,并形成一個家庭,

并成為大家庭與大社區的延伸出來的一個部分。

 

There is much emphasis that is often given on difficult transitions or sorrow or moments but truly our life, our time together was filled with joy, laughter, yes, some tears, but a deep knowing not only of the rightness of our union but the support.

有很多專門敘述我們困難的過渡時期或是悲傷,

或某些特別時刻,

但事實上,

我們在一起的時間里充滿了歡樂,笑聲,

是的,有些眼淚,

但我們都有一個深刻的認知

~~~不僅僅是關於我們的結合的正確性

而且包括我們對彼此的支持。

 

arrow
arrow
    文章標籤
    神圣联盟与神圣伙伴关系
    全站熱搜

    Rebecca Lin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()